.

.

Wednesday 31 December 2014

La Bourse

Apa fungsi Tonic Essence Shampoo?

* Mengurangkan rambut gugur
* Melebatkan rambut
* Memanjangkan rambut
* Menghilangkan kelemumur
* Menguatkan akar rambut

Rumusan eksklusif yang mengandungi bahan-bahan terbaik, terutamanya ekstrak ginseng semulajadi, vitamin dan D-Panthenol. Ia membersihkan dan keadaan rambut, akar rambut dan kulit kepala manakala membesarkan saluran darah kapilari dan mengaktifkan papila rambut untuk merangsang pertumbuhan rambut dan melindungi rambut gugur. Mengurangkan kelemumur dan gatal kulit kepala. 

Dengan Kuda Extract Tail, Ginseng Extract & D-Panthenol La Bourse Essentioal Tonic Conditioner mampu menyuburkan rambut menjadi lebih sempurna. Ia juga membantu merangsang peredaran darah di bawah kulit kepala. Menguatkan akar rambut. Mempercepatkan pertumbuhan rambut, rambut cepat panjang, rambut lembut dan licin, rambut yang beralun, bersinar dan sihat. Ia adalah disyorkan untuk digunakan dengan shampoo untuk kesan yang lebih pantas. 

La Bourse Speedy hair Nourishing Superior Hair Tonic Essence - 45 ml

Membantu menyuburkan akar rambut dan kulit kepala. Mempercepatkan pengeluaran rambut baru. Membantu merangsang peredaran darah di bawah kulit kepala. Mempercepatkan percambahan yang lebih baik rambut termasuk menyuburkan dan menguatkan rambut, untuk tidak jatuh.

~~~~~~~~~ >>>>> Pengalaman Sendiri

Masa mula-mula pakai memang excited,sekali bukak bau je syampoo macam terbayangkan bubble gum.Can u imagine?Heh.Sedap kan?Then terus apply.Biarkan beberapa minit supaya ia meresap dalam kulit kepala.Dan bila bilas aje ouh lembutnya rambut,blom lagi apply conditioner.Confirm selembut sutera bak hang ;p Cuba jangan terasa pelik sebab syampoo ni kurang buih tapi yang penting best!

After rambut da dikeringkan dlm 50% boleh lee apply hair tonic.Semburkanlaa kat bahagian mana especially bahagian yg kurang ada rambut sambil2 selawat le sikit.Lagi afdhal.Bila apply rasa atas kepala kita macam buh air batu lak,sejuk aje.Biarkan ia meresap ke dalam akar rambut.

Bila bangun pagi,rasa rambut lembut sangat.Serius.Sikat rambut ada lagi rambut gugur tapi xbanyak mcm selalu.Tak percaya kan,cube korang try.Nak tengok after a few month pakai apa jadi.Tak sabar ;)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Plz do not placing your orders as comments because i might overlook it~~ thx 4 ur support.. NO HARD FEELING YA!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ You may also contact me thru FB Inbox or:
BLH PM Nixa Nizs
#WASAP_0125696413
#TELEGRAM_0194640030
#CALL_0194640030 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥