.

.

Sunday 4 March 2012

Wearing them 4 de past 9 months :)

Sedar tak sedar. Dah hampir masa dan ketika utk aku menamatkan zaman bujang. Umor 25tahun, mmg target akulah.. cun2 je. Tak sure la nape, mmg dr dulu2 lg sume yg aku rancang dlm hubungan ini berjalan cun2 je hihi.. :) ==== takmo kwen lmbt2, kang jd "ANDARTU" plak aku. Lgpon sepupu aku ckp now nk peknen pon dh de had umor plak. pulun la sepupu nk beranak lg. hahahahaha :P

=
=
=
=
=

dah lama rupanyer aku bertunang. :) dah nk kwen pon!






setiap hari sblm nk lelap mata tu, mmg asik belek2 ring ni. Dlm hati dok pikir. Japnyer masa berlalu... pejam celik dah 9bulan bergelar tunangan org. Pdn la mak n abah bising nk cepatkan majlis nikah kami. tak bgs katanya ikat lama2. mak ckp dulu2 masa dia dgn abah... tunang 2bln jer. acely mmg aku dh lwn mak habis2an ni. Yela, mak dulu kwen umo 20.. aku???? 25thn :P Mak tunang 2bln... ank dia tunang 1thn.. mmg langkau jarak byk btol. (mak lahirkan aku masa umo dia 21thn tau. Lahirkn adik pd umo 24thn) hik3.... mean ptotnyer aku dh de ank 2org kot? :P

apa2pon mmg aku hepi sgt now.. sgt gembila bila dh bergelar tunang org. tak lama lg isteri org plak. yeah... ade rezeki myb ibu org plak.. hohohoho..... (mood: berangan2 ke awan)

my fortune cookies today hehehe.... sedap mkn benda alah ni.. sambil tgk apa dia tulis kah3.. bkn la nk cye sgt.. tp cam ye2 je luck aku lately hihi... :P

================================

tak sbr tunggu hari itu... moga rancgn thn ini berjalan sebiji2 cam aku rancg hehe..... rncgn pas kwen pon dh susun :) ~~~~ part paling tak sbr...aku nk mek stok besar2an.. :) waaaaaaaaaaaa..... siyes tak sbr giler... hihi... <3 ~~~~~~

p/s: thx to my galaxy n new OLYMPUS. Dptlah mek pic cun2 now hihi :)