.

.

Sunday 11 March 2012

SAYA KAYA DAN BERJAYA..... :)

Lately agak bz. mana nk prepare wedding = mana nk jaga kedai = nk g pos brg = mek brg = dll. agak terkejar2. tp try adekan juga masa utk mak. mak nk sgt attend seminar MARKETING POWER DR. AZIZAN OSMAN.
===========
well lynkan jela... mmg ade gk pikir nk join but mmg takde plak smpai nekad. rasanya if bkn sbb mak yg nk = dan if bkn keinginan mak yg membuak2.. rasanya blm pergi la kot ke seminar tu haha... 
mmg akn pergi tp tk sure... myb setahun lg... 10tahun lg... haha (c0z dlm hati buget cam BIZ dah ok) kui3... :P

==========
Tp mmg bersyukur la gak bila gi seminar ni. Sekrg2nyer aku tak piker yg aku ok sgt. Btol la ckp DR. AZIZAN, yeah! Mmg kita dh Berjaya tp bagaimana kita nk pastikan kejayaan tu berterusan. (sbb = nak memanjat itu jauh lebih mudah dr nak mengekalkan tempat kita di puncak) = myb aku dh hamper berada di puncak! Tp aku mmg kena belajar camne cara utk berada di ats dlm tempoh yg lama dan sampai bila2. Wahhhhhhh....... takut! Haha 





 
 Dapat buku ni... 5set..
Abah
Mak
Adik
Aku
>>>>> My en. FUTURE  hubby (in real life) = bkn tunang kat status je yer..!

Nape gelang ni de 4 jer? Coz abah la... org ckp nak! Dia buang dah... :’(



Masuk je dlm dewan tu.... mak ai mmg giler kentang sejuk! Katanyer sj dia ubah2 suhu dlm tu. Coz nk bg kita tentang otak kita sendiri.. cam pelik je bunyik.. tp tula kenyataan. Totaly... mmg best la ceramah dia bg. Lain sgt dr ceramah yg aku dh masuk sblm ni! Bikin mengantok je. Tp yg ni mmg tk blh ngantok lnsg. Kejap2 kn angkat tgn. Kalau tak angkat “KAMO MISKIN” !! HAHAHA....  takut la aku.. yela aku paling takut bab2 takde duit ni.. mula gelabah der! === dat y la mak amek kesempatan... dia salu ckp “AKK, ANG TIDOQ LA PAS SUBUH, NANTI GEMOK! MISKIN!”  ----- takut!

=================================
p/s: Dr Azizan ckp... kita kena salu cakap SAYA KAYA DAN BERJAYA..  tp dia ckp klu duit tkde jgn la ckp kt org... kang org kata gila plak... duit takde...dok ngaku kayooo... gilo...!!!