.

.

Wednesday 6 June 2012

~~~ Borang nikah (selesai) mood: lega.... :)

Smlm : PEJABAT AGAMA ISLAM (SUNGAI PETANI)
~~~ MOOD : risau, malu, segan, takut... huk3..

Sampai terus isi form yg belum complete then masuk dlm kena interview..

me : assalamualaikum.
pak ustaz : w'slm, masuk.. tlg tutup kipas tu sat.
me : (jln ke tepi wall sambil petik button "0".
pak ustaz : mengucap sat.
me : (mengucap beserta maksud) :)
pak ustaz : nama apa.
me : nur khairunnissa binti rosli (amboih! full den jwb :p )
pak ustaz : keje apa?
me : buat online biz je. 
pak ustaz : jual apa?
me : macam2, kosmetik, suppliment, aksesori dll.
pak ustaz : income bapa?
me : ade la dlm ****.00
pak ustaz : ooooo blh la noh? bakal suami keja apa?
me : pengajar kolej swasta ja. 
pak ustaz : dulu kamo dan dia lepasan institusi mana.
me : saya uum, dia ikbn.
pak ustaz : suka ka nak kwen ni?
me : biasa jer, parent kami lg suka kot coz depa yg mau kami kawen cepat.
pak ustaz : oooooo bgs, parent restu ni... ok.. lulus! bulih kwen... 10.6.2012 mai mek surat kebenaran. :)
me : terima kasih, tu je ke? tak dak tanya apa dah ka... 
pak ustaz : sama2, tak dak pa aih... dh kata parent suka, takdak masalah la.. semoga bahgia naaaaa.... 
me : maceh, asslammualaikum. :)




click 4 big view :)

dpt kebenaran pak ustaz mai mek 10.6.2012
tapi kerani tu dh tukar tarikh ke 24.6.2012
***** kerani lg besaq dr pegawai naaaaa... huk3..

===========================================

nak turun tangga dah....
terserempak dgn USTAZAH  plak... aiyoooooooooooo....
kena sound setepek... !!!



ustazah : nanti mai lg sini pakai bj kurung naa..
me : pakai dress lagu ni tak blh ka?
ustazah : kalau blh bj kurung la.
me : (diam jer)

p/s : ustazah tau dak.... saya ni excited sgt nk mai pjbt agama sampai saya lupa pasai baju kurung sume tau dak? btw, sume bj kurung saya dh buh dlm kotak. excited sgt nk pindah umah dok dgn SUAMI :')