.

.

Friday 4 November 2011

Puas hati!! :)

Bawa mak g tesco beli brg raya. mmg dh simpan niat nk berbelanje utk raya ini. khas buat mak. bkn pe, tp nk hepi kan mak. supaya mak rasa gembira walaupon ank dia tak kje. tak kuar pg2 cr rezeki... walau walau dan walau anak dia tak de status gah di opis... takde nama depan pintu opis.. huhu... hope mak still puas hati coz aku gak mmpu beri mak segalanya walaupon aku cuma dok rumah jew :)

 my mom... pilih mak pilih... apa sj utk mak.. hehe..

 baru 1 troli... tunggu.. coz my bro pon ikut ni haaa mmg rabak la beg aku wakaka... :P

 haaaaa kan den dah kato... 2 troli gak akhirnyer... 

 all 104 item... hahaha.... den cocok duit rm500 jo.. akhirnyer.. pkai debit card je huhu... tak jd pkai cash.. tak cukop haha...debit ok not credit.. cukup la aku utang dgn mara... takmo dh utang lain! --takde dlm fikiran nk pkai crdt card!

berjela resitnyer.. cian bdk casher tu... 


***masa dlm keta... mak de ckp.. camni lah duit akak akan kuar bila dh kwen kang.. masa br kwen tak lg la bila dh de ank2 sume kepentingan jatuh pd anak2.. emmm... mmg aku dh mula rasakn tanggungjwb itu.. mak ckp lg.. 1 day aku akn rasa jd seorg yg amat kedekut, sikap akn berubah.. pasti akn berkira2 nk bli pe2 coz anak akn jd keutamaan :) thx mak! aku tau mak dh byk berkorban slama ni... selama ni aku dan adik cuma tau ambik brg taruk dlm troli.. tak pikir pon bpe byk brg kami letak, harga brg.. tau2 dh byr,, tau guna je... :( 
 
-----------ptg plak bw mak g pasar mlm plak. beli daun wat ketupat. mmg smlm hari yg meletihkan.. pg2 dh bgn g tesco. ptg g bli brg lg.. jln je kje. aduih... tp puas hati!!! hope mak pon sma.. :)

-------------------------moga raya haji mak thn ni hepi sgt ~~~~ syg mak!