.

.

Sunday 16 October 2011

Berita itu!!

Today dpt berita yg gempar. lemah longlai lututku. my fren masuk sepital. tumpah darah katanyer. tp dia blh plak main2 kan bila i col dia. blh plak dia gelak2. i ni yg berdarah rendah rasa cam nk pengsan dh. terasa cam ade air garam mengalir dlm mulut. itu tandanya darah ku sudah turun akibat CUAK! my fren plak blh gelak2. katanya tak sakit. doktor bg berita myb bby dia akan dibuang la if keadaan melarat. ish! mmg risau btol la hai. tp heran la kwn aku sorg ni blh gelak2.. cam xdo pe2 je. now dh mula posa dh tu. perparation kot2 kena operate kan. errrrrrrr... pening2.. darah makin turun gamaknyer aku nih!


kwn yg sakit, aku kt umh ni yg dok mundar mandir cam org nk beranak! risau giler. mna idak nyer.. thn depan kot my turn plak. adeh.. tktnyer.. tgk kwn2 plak beranak la, tumpah darah la. makin risau n cuak plak.


aduhai.. apakah kbr kwn aku ni. br je dia kwen pon coz hari dia kwen tu sma dgn tarikh aku bertunang. emm mean dat 4bln lebih la dia kwen.. same as me.. 4bln dh tunang nyer. 


saat ni mmg rasa semacam btol. yela, still dok teringat apa yg en tunang ckp br2 ni. katanyer.. bila kwen kena cepat ada bby. errrr, aku takut! mmg sume tu patot dirasai oleh sume org la. tp takut tu tak dpt tipu. mmg tkt! 


-------------------------------------------------------- kena stop... rasa tak sihat.. myb mmg darah trun ni. kena tido.. kalau tak mmg pitam la jap lg coz tgn n kaki dh kebas.. seram sejuk cam nk demam.. bye2...